وبلاگ

تاریخچه شرکت ایران رادیاتور، آشنایی با ایران رادیاتور

تاریخچه شرکت ایران رادیاتور

  1. دارای بیش از 40 سال  تجربه ،فعالیت و سابقه درخشان
  2. بزرگترین  واحد تولید کننده مشعل در خاورمیانه و چهارمین رتبه در جهان
  3. بزرگترین حوله خشک کن در خاورمیانه
  4. بزرگترین  واحد ریخته گری تحت فشار در خاورمیانه
  5. دومین تولید کننده رادیاتور آلومینیومی شوفاژ در جهان
  6. اخذ دوبار عنوان واحد نمونه کیفی در سطح ملی از طرف سازمان ملی استاندارد
  7. کسب سه بار عنوان صادرکننده نمونه کشور
  8. اخذ گواهینامه های متعدد بین المللی BSI انگلیس،NF فرانسه و… 
  9. صادر کننده محصولات به کشورهای اروپایی نظیر ایتالیا ،آلمان ،فرانسه و…

شیرازرادیاتور بعنوان نمایندگی ایران رادیاتور در شیراز، آماده ارائه خدمات فروش، نصب و تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور در شیراز به همشهریان عزیز است.

نو آوری تازه ایران رادیاتور

زمانی که شرکت ایران رادیاتورتاسیس شد به دلیل اینکه سیستم های پیشرفته ریخته گری در ایران تولید نمی شد ، بیشتر نیاز های رادیاتورهای آلومینیومی شوفاژ از خارج از کشور وارد  میشد. پس از یکسال تلاش و تحقیق شرکت ایران رادیاتور موفق به ساخت رادیاتور آلومینیومی در داخل کشور شد و نصب و راه اندازی پرس های 1200 تن ریخته گری تحت فشار (Diecast)  بدون نیاز به کمک از خارج از ایران به اتمام رسید .

در سال 1366 کارخانه ایران رادیاتور به دلیل گسترش تولیدات  و عدم  فضای کافی و همچنین  به دلیل اینکه امکان توسعه در شهر تهران وجود نداشت ،این کارخانه با تمام ماشین آلات و تجهیزات به شهر رشت انتقال یافت.

در سال 1371  و بعد از عدم نیاز کشور به رادیاتور ،شرکت مشعل کار ری جهت تولید مشعل های مورد نیاز سیستم های حرارتی در بخش های صنعت و ساختمانی به تاسیس رسید،این شرکت اکنون ده ها مدل مشعل گازسوز،دوگانه سوز ، گازوئیل سوز و گازوئیل ،تا سقف 7.000.000(هفت میلیون)kcal/hr تولید و نیاز مصرف کنندگان را  تامین کرده است.

پکیج های شوفاژ دیواری و زمینی از طریق همکاری با شرکت های معتبر اروپایی به جهت کسب دانش فنی و بهره مندی از تکنولوژی روز اروپا از سال 1384 در مدل های مختلف عرضه و تولید شده است. از طریق همکاری با شرکت ایتالیایی micro plan و استفاده از بهترین و معتبرترین قطعات اروپایی و به کارگرفتن پیشرفته ترین آزمایشگاه تحقیقاتی پکیج در ایران، در کوتاه ترین زمان  و برای اولین بارموفق به اخذ نشان استاندارد از سازمان استاندارد ایران شد ،همچنین گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی را برای پکیج طراحی شده در ایران  به عنوان اولین شرکت  اخذ نمود.

نمایندگی ایران رادیاتور شیراز
نمایندگی ایران رادیاتور شیراز

اکنون رادیاتورهای فولادی پانلی با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و مواد اولیه  مرغوب پس از دهه ها  فعالیت در صنعت تاسیسات ،تولید و در بازار عرضه  می شود.

این کارخانه کوچک با 30 نفر کارگر ، دو دستگاه دایکاست در 3500 متر مربع زمین و با شرایط نامطلوب اقتصادی در  سال 1393 موفق به تولید و مونتاژ محصولات مختلف ،ده ها سالن قالب سازی،ریخته گری ،30 دستگاه دایکاست و ده ها هکتار فضای تولید،ایجاد حدود 1500 فرصت شغلی مستقیم و ده ها هزار فرصت شغلی غیرمستقیم شد.همچنین توانست با کشورهای پیشرفته صنعتی رقابت کند و علاوه برتامین  نیاز های داخلی ، صادرات به کشورهای دیگر حتی کشورهای اروپایی داشته باشد.

کیفیت تولید محصولات ایران رادیاتور

واحد کنترل کیفیت با حساسیت و دقت بر روند تولید محصولات مختلف نظارت داشته و این محصولات درهر مرحله آزمایش می شوند.

برای مثال: کلیه مدل های مشعل قبل از بسته بندی شدن ،روشن گردیده و تست شعله از آنها گرفته می شود.رادیاتورها در 2 مرحله تست فشار و 3 مرحله تست رنگ دارند و در انتهای خط تولید تمامی پکیج های شوفاژ دیواری مورد آزمایش قرار می گیرند.

تهیه مواد اولیه استفاده شده در تولید محصولات

جهت رونق اقتصادی و اشتغال زایی تلاش شده در تهیه مواد اولیه تولید محصولات، الویت با کالاهای ایرانی باشد و در صورت عدم وجود کالای با کیفیت ایرانی ،مواد اولیه از منابع معتبر اروپایی (ایتالیا ،فرانسه و…) بدون واسطه و به صورت مستقیم تهیه شود.

بنابراین تمامی این موارد موجب ارتقای کیفیت وهمچنین افزایش مدت زمان گارانتی تعویض رادیاتورها از 5 سال به 10 سال و افزایش گارانتی پکیج از 18 ماه به 24 ماه در سال 1390 شده است.

ازآنجایی که گروه صنعتی ایران رادیاتور سهم زیادی از بازار پکیج ،رادیاتور ،شوفاژ و مشعل دارد و بر اساس سیاست های کشور دربهینه سازی مصرف انرژی ،مسئول بودن درقبال منابع طبیعی و سرمایه های ملی ،در تلاش برای  توسعه ،تحقیق و به کارگیری تکنولوژی های روز دنیا در تولید محصولات می باشد که میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. قرارداد با شرکت های اروپایی و درایزلرآلمان
  2. ایجاد و تجهیز آزمایشگاه های تحقیقاتی پیشرفته و منحصر به فرد در ایران و خاورمیانه
  3. تولید محصولات رادیاتور شوفاژ و لوله های تلفیقی 5 لایه با هزینه های بسیار بالا
  4. خدمات پس از فروش خارج از شرایط گارانتی مانند  تعویض رادیاتورهای که هنگام نصب براثرسهل انگاری آسیب دیده اند.

آشنایی بیشتر با پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور از پرفروش ترین پکیج های دیواری درکشوراست و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب و  مقرون به صرفه سهم زیادی از بازار کشور را درد. نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در شیراز، آمادگی دارد تا تمامی خدمات را بصورت تخصصی و با گارانتی به شما همشهریان عزیز شیرازی ارائه کند.

 پکیج های ایران رادیاتور و پکیج های بوتان 70 تا 80 در صد بازار پکیج های دیواری را به خود اختصاص داده اند.

شرکت ایران رادیاتوردر سال 1357 به عنوان یک واحد ریخته گری وارد عرصه صنعت شد و با تولید رادیاتور آلومینیومی وارد بازار تاسیسات شد.

همچنین توانست بازار تولید رادیاتور آلومنیومی را به دلیل عدم وجود رقیب به خود اختصاص دهد .

شرکت ایران رادیاتوردر دهه 80 ابتدا و سپس شروع به تولید پکیج دیواری کرد.ایران رادیاتور دومین تولیدکننده پکیج دیواری بعد از بوتان در ایران است.به نظر می رسد با توجه به کیفیت بالای رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور ،پکیج دیواری این شرکت نیز بتواند به سرعت محبوب شده و سهم بالای در بازار تاسیسات داشته باشد.

شرکت ایران رادیاتور شروع به تولید کولرگازی و رادیاتور ایران رادیاتور کرده است که باعث شده سبد محصولات این شرکت تکمیل شود.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا